Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

februarie 24, 2016

Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice tip de site, fie ca este un site de prezentare, de stiri sau un magazin online. Numarul magazinelor online din Romania care detin un blog este foarte scazut, in ciuda beneficiilor pe care le ofera. Blog-ul este o modalitate eficienta de a atrage vizitatori, de a oferi informatii utile despre produsele tale sau de a pastra legatura cu clientii. Pana la urma nu numarul vizitatorilor este important, ci publicul tinta care ajunge in magazinul tau online. Un blog cu continut de calitate atrage doar acei vizitatori interesati de produsele tale care nu se vor multumi doar cu articole creative si interesante, vor merge mai departe si vor achizitiona produsele tale. Detinerea unui blog nu mai este o optiune, ci un element vital in dezvoltarea magazinului tau online.

Beneficiile unui blog pentru magazinul tau online

Ajuta la o pozitionare mai bune in rezultatele motoarelor de cautare 
O postare pe blog iti ofera posibilitatea de a utiliza cuvinte cheie specifice produselor din magazinul tau online, ceea ce inseamna ca site-ul va aparea in rezultatele cautarii atunci cand un potential client inregistreaza cautari folosind acele cuvinte cheie. Cu cat ai mai multe articole postate pe blog, cu atat numarul cuvintelor cheie va fi mai mare.
O alta modalitate prin care un blog contribuie la obtinerea unei pozitionari bune in rezultatele motoarelor de cautare este faptul ca fiecare postare are un link distinct. Atunci cand un vizitator a citit pe blog-ul tau un articol interesant, de unde a avut multe lucruri de invatat, acesta il poate distribui in social media. Odata distribuit, traficul in magazin va creste, iar Google va aprecia faptul ca un articol a fost distribuit si te va rasplati cu o pozitionare mai buna.

Iti ofera credibilitate
Blog-ul este o modalitate eficienta de a-ti face cunoscut magazinul online, iti ofera credibilitate si te ajuta sa obtii increderea clientilor. Postarile cu subiecte originale si profund documentate le demonstreaza vizitatorilor ca iti cunosti foarte bine domeniul in care activezi. Nimeni nu vrea sa colaboreze cu persoane sau firme care nu isi fac timp pentru a descoperi lucruri noi si pentru a-si imbunatati aptitudinile. Odata ce ti-ai format o un renume in domeniu, concurenta va scadea considerabil. Clientii vor sti la cine sa apeleze atunci cand cauta raspunsuri la o anumita problema sau atunci cand doresc sa isi achizitioneze un produs.

Vizibilitate
Atunci cand adaugi constant postari pe blog, iti va fi mult mai usor sa gasesti subiecte care merita distribuite pe retelele de socializare. Ok, poti posta o categorie de produse dar prietenii tai din social media se vor plictisi rapid de acest tip de postari. In schimb, atunci cand postezi un articol nou de pe blog, le vei atrage atentia mult mai usor si le oferi un motiv intemeiat sa urmareasca in continuare paginile tale de Facebook, Twitter, Google+ sau orice alte retele de socializare unde esti activ.

Iniante de a achizitiona un produs, un client se documenteaza online pentru a afla cat mai multe detalii despre compania care comercializeaza acel produs. Daca magazinul tau nu este vizibil si nu ofera informatiile pe care vizitatorii le cauta, acestia vor cumpara produsul din alta parte. Blogging-ul ofera beneficii atat companiei tale, cat si clientilor.

4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
Principii esentiale in promovarea unui magazin online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

    Prin intermediul unui chat live pe site-ul companiei, clientii vor putea apela mai usor la
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2023.