Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Ce trebuie sa contina un magazin online?

Ce trebuie sa contina un magazin online?

martie 17, 2015

Rolul unui magazin online este de a atrage un numar mare de vizitatori si de a inregistra cat mai multe vanzari. Online gasesti orice produs, de la imbracaminte, incaltaminte, pana la mobilier, instrumente agricole sau materiale de constructii, iar lumea s-a obisnuit din ce in ce mai mult cu acesta modalitate rapida si eficient de a cumpara produsele preferate. Secretul unui magazin online de succes consta in satisfacerea nevoilor vizitatorilor. Concurenta online este atat de mare, incat trebuie sa iei in calcul chiar si cel mai mic detaliu atunci cand deciz sa iti muti magazinul in mediul online. Pentru a avea un magazin online de succes, acesta trebuie sa includa mai multe elemente care contribuie la o buna experienta de navigare a vizitatorilor tai:

Logo profesional
Logo-ul reprezinta cartea de vizita a unei afaceri. Un logo de calitate este usor de retinut si ii ajuta pe clientii si potentialii clienti sa recunoasca produsele tale. Atunci cand clientii tai acceseaza magazinul online, logo-ul trebuie sa fie fie vizibil.

Promotii
Pe langa faptul ca promotiile atrag atentia vizitatorilor, sunt o multime de persoane care achizitioneaza produse de care nu au nevoie, doar pentru ca sunt la reducere. Studiile arata ca pagina pe care vizitatorii unui magazin online petrec cel m ai mult timp este cea dedicata promotiilor si reducerilor. Preturile scazute ii determina pe vizitatori sa cheltuiasca sume mult mai mari decat si-au propus initial. Asadar, realizeaza o pagina pentru reduceri si foloseste o culoare aprinsa (in general rosu) pentru a o face mai vizibila.

Buton de cautare 
Atunci cand ajung pe magazinul tau online, clientii vor sa gaseasca rapid produsele dorite. Un buton de cautare este esential, in special daca detii un numar mare de categorii si produse. Modul in care sunt afisate produsele cautate este un alt aspect de luat in calcul.

Cos de cumparaturi si sistem de autentificare
Cosul de cumparaturi este reprezentat, in majoritatea cazurilor de un icon sub forma unui carucior de cumparaturi. Aceasta optiune are rolul de a aminti clientilor ce produse urmeaza sa achizitioneze, care este pretul total dar si al fiecarui produs in parte, precum si alte detalii esentiale. Sistemul de autentificare trebuie sa fie usor de utilizat si sa nu oblige utilizatorul sa completeze un numar inutil de campuri (adresa de email, numele de utilizator si parola sunt suficiente).

Cele mai importante 4 intrebari atunci cand iti construiesti un magazin online
Importanta butoanelor call to action pentru un magazin online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.