Lansarea unui magazin online poate fi o provocare pentru afacerile de mici dimensiuni sau pentru cele care se afla la inceput de drum. O idee care tie ti se pare geniala nu este suficienta pentru a crea un magazin online de succes. Dar specialistii in e-commerce te pot ajuta sa iei decizia corecta pentru afacerea ta, tot ceea ce trebuie sa faci este sa pui intrebarile potrivite. Chiar daca nu ai foarte multe cunostinte tehnice legate de mediul online, administrarea si crearea unui magazin online, echipa de specialisti te va pune in tema cu toate acestea si iti va raspunde pe intelesul tau la toate intrebarile.
1. Ce experienta aveti in dezvoltarea si implementarea magazinelor online?
La aceasta intrebare, intentia specialistilor, in general, este de a oferi raspunsuri care cuprind o serie de termeni tehnici. Pentru a obtine exact raspunsul dorit, cere companiei care se ocupa cu crearea magazinelor online sa iti ofere cateva exemple concrete de site-uri din domeniul tau de activitate pe care le-au construit. Fii foarte atent la detalii, spune-le ce ti-a placut si ce nu ti-a placut la site-urile prezentate si povesteste-le despre ideile tale in ceea ce priveste magazinul online.
2. Cum sa creez cele mai bune imagini si descrieri pentru produsele mele?
Aceste doua elemente sunt esentiale pentru un magazin online de succes. Un vizitator nu poate atinge, mirosi un produs, de aceea imaginile de calitate trebuie sa redea cat mai multe detalii vizuale ale produsului, in timp ce descrierea completeaza toate aceste detalii. Fiecare descriere trebuie, pe langa elementele tehnice (mod de utilizare, dimensiune, materialul din care este confectionat etc.), trebuie sa starneasca o anumita emotie din partea vizitatorului.
3. Magazinul meu online va fi responsive?
Nu mai este o optiune pentru antreprenorii online ca site-urile sa fie responsive. Comportamentul utilizatorilor de Internet s-a schimbat odata cu dezvoltarea tehnologiei, iar acest lucru se vede in dorinta acestora de a putea accesa site-uri direct de pe telefonul mobil sau tableta. Este foarte important sa fii prezent acolo unde clientii potentiali te cauta!
4. Care este cea mai buna modalitate de a oferi suport clientilor?
Suportul este foarte important pentru clientii tai. Acestia trebuie sa poata intra in contact cu tine, prin unul sau mai multe canale, in orice moment. Poti alege sa fii contact telefonic, pe email sau prin intermediul unui chat online. Orice modalitate ai alege, ofera suport clientilor 24 ore din 24.