Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cele mai importante 4 intrebari atunci cand iti construiesti un magazin online

Cele mai importante 4 intrebari atunci cand iti construiesti un magazin online

martie 10, 2015

Lansarea unui magazin online poate fi o provocare pentru afacerile de mici dimensiuni sau pentru cele care se afla la inceput de drum. O idee care tie ti se pare geniala nu este suficienta pentru a crea un magazin online de succes. Dar specialistii in e-commerce te pot ajuta sa iei decizia corecta pentru afacerea ta, tot ceea ce trebuie sa faci este sa pui intrebarile potrivite. Chiar daca nu ai foarte multe cunostinte tehnice legate de mediul online, administrarea si crearea unui magazin online, echipa de specialisti te va pune in tema cu toate acestea si iti va raspunde pe intelesul tau la toate intrebarile.

1. Ce experienta aveti in dezvoltarea si implementarea magazinelor online?
La aceasta intrebare, intentia specialistilor, in general, este de a oferi raspunsuri care cuprind o serie de termeni tehnici. Pentru a obtine exact raspunsul dorit, cere companiei care se ocupa cu crearea magazinelor online sa iti ofere cateva exemple concrete de site-uri din domeniul tau de activitate pe care le-au construit. Fii foarte atent la detalii, spune-le ce ti-a placut si ce nu ti-a placut la site-urile prezentate si povesteste-le despre ideile tale in ceea ce priveste magazinul online.

2.  Cum sa creez cele mai bune imagini si descrieri pentru produsele mele?
Aceste doua elemente sunt esentiale pentru un magazin online de succes. Un vizitator nu poate atinge, mirosi un produs, de aceea imaginile de calitate trebuie sa redea cat mai multe detalii vizuale ale produsului, in timp ce descrierea completeaza toate aceste detalii. Fiecare descriere trebuie, pe langa elementele tehnice (mod de utilizare, dimensiune, materialul din care este confectionat etc.), trebuie sa starneasca o anumita emotie din partea vizitatorului.

3. Magazinul meu online va fi responsive?
Nu mai este o optiune pentru antreprenorii online ca site-urile sa fie responsive. Comportamentul utilizatorilor de Internet s-a schimbat odata cu dezvoltarea tehnologiei, iar acest lucru se vede in dorinta acestora de a putea accesa site-uri direct de pe telefonul mobil sau tableta. Este foarte important sa fii prezent acolo unde clientii potentiali te cauta!

4. Care este cea mai buna modalitate de a oferi suport clientilor?
Suportul este foarte important pentru clientii tai. Acestia trebuie sa poata intra in contact cu tine, prin unul sau mai multe canale, in orice moment. Poti alege sa fii contact telefonic, pe email sau prin intermediul unui chat online. Orice modalitate ai alege, ofera suport clientilor 24 ore din 24.

Cum sa atragi noi clienti prin intermediul Pinterest?
Ce trebuie sa contina un magazin online?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.