Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

februarie 12, 2016

Prin intermediul unui chat live pe site-ul companiei, clientii vor putea apela mai usor la un specialist atunci cand au nevoie de solutii rapide la problemele lor. Din punct de vedere al detinatorului site-ului, un chat live il ajuta nu numai sa atraga un numar mare de clienti pe site, dar sa creasca si numarul conversiilor. Cu alte cuvinte, un chat live te va ajuta sa vinzi mai mult. Iata care sunt cele mai imortante beneficii pe care le ofera un serviciu de chat live:

Rapoarte complexe
Un serviciu de live chat profesional iti ofera informatii complexe, precum paginile pe care le viziteaza clientii sau cat timp petrec pe fiecare pagina. Bineinteles, ca aceste informatii pot fi obtinute si daca folosesti un program specializat pe oferirea acestor informatii (de ex, Google Analytics), insa faptul ca chat-ul live ofera aceste detalii reprezinta un avantaj in fata concurentei. Avand acces la aceste informatii direct din optiunile serviciului de chat live pe care il utilizezi, vei profita de fiecare ocazie sa initiezi o conversatie. De cele mai multe ori, clientul se documenteaza si compara preturile inainte de a lua decizia de a cumpara un produs. Prin initierea unei conversatii pe chat, il poti face pe client sa se hotarasca mai rapid asupra unui produs.

Te ajuta sa reduci cheltuielile
In ultimii ani, chat-ul live a devenit din ce in ce mai popular in randul afacerilor online, indiferent de domeniul de activitate. Acesta te ajuta sa reduci costurile pe care le implica in general un call-center si in acelasi timp este mult mai eficient. un singur angajat poate oferi suport mai multor clienti in acelasi timp, ceea ce inseamna ca vei avea mai putini angajati si vei avea nevoie de un spatiu de birouri mult mai mic.

Te diferentiaza de concurenta
Daca vrei ca afacerea ta sa fie competitiva, chat-ul live este elementul care face diferenta. este o modalitate usoara si rapida de a interactiona cu clientii si de a le demonstra faptul ca problemelele lor sunt importante pentru tine. Site-urile care au un chat live, inregistreaza in perioadele aglomerate (de Craciun, de Black Friday etc.) cu pana la 65% mai multe vanzari decat site-urile care nu au aceasta optiune.

 

Importanta analizei SWOT in dezvoltarea magazinului online
4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2023.