Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa adaugi umbre produselor pentru a creste vanzarile?

Cum sa adaugi umbre produselor pentru a creste vanzarile?

iunie 25, 2015

Calitatea fotografiilor de produs este unul dintre cele mai importante aspecte care contribuie la decizia de cumparare a vizitatorilor magazinului online. Imaginile trebuie sa scoata in evidenta atuurile fiecarui produs. Desi umbrele sunt considerate unii dintre cei mai mari dusmani ai fotografilor datorita faptului ca pot ascunde elemente importante ale unui produs, utilizate cum trebuie acestea pot pune in valoare atuurile unui produs. Programele de editare a fotografiilor ofera instrumente care te ajuta sa folosesti umbrele in favoarea ta.

Fie ca utilizezi lumina naturala sau cea artificiala pentru a realiza umbrele dorite sau apelezi la programe de editare pentru a reda efectul dorit trebuie sa nu pierzi din vedere ca atentia vizitatorului trebuie sa fie atrasa de produs in sine. Cu alte cuvinte, umbrele trebuie sa ii ofere produsului un aspect natural. Pentru a crea un aspect profesional asigura-te ca odata ce ai utilizat un anumit tip de umbre, foloseste-l pentru intreaga categorie de produse.

Cele mai utilizate tipuri de umbre utilizate pentru a pune in evidenta un produs sunt:

Umbra naturala (natural shadow)
Capturarea umbrei naturale a unui produs este un proces dificil si difera in functie de forma acestuia si de materialul din care este confectionat. Cea mai buna modalitate de a obtine o umbra naturala pentru un produs este sa folosesti o sursa de lumina (fereastra, lampa etc.) in timpul fotografierii produsului. Fotografiaza intotdeauna produsul pe un fundal alb, iar daca imaginea nu a iesit exact asa cum iti doreai, realizeaza modificari intr-un program de editare.

Umbrele de reflexie (reflection shadow)
Acest efect le ofera produselor un aspect de dublare, ca si cum ar fi fost fotografiat pe o oglinda. Acest tip de umbra este folosit in special pentru produsele care, in mod normal, sunt vandute in magazine cu o luminozitate puternica, precum bijuteriile, ochelarii, produsele cosmetice sau parfumurile. De asemenea, acest tip de umbra poate fi folosit pentru sticle de vin sau de sampanie, pahare sau tacamuri. Umbra de tipul unei reflexii ofera eleganta produselor.

Drop shadow
Drop shadow este utilizat pentru o serie foarte mare de produse, de la mobilier si accesorii pana la imbracaminte si incaltaminte si este caracterizat prin faptul ca imita lumina directa a soarelui.

Tehnici eficiente de Marketing Digital
Cum sa faci poze de calitate cu telefonul mobil?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.