Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa alegi modalitatea de plata pentru un magazin online?

Cum sa alegi modalitatea de plata pentru un magazin online?

mai 15, 2015

Utilizatorii de Internet considera ca este mult mai relaxant si rapid sa isi achizitioneze produsele de care au nevoie online. Insa pentru a le putea indeplini aceste dorinte vizitatorilor magazinului tau online, acesta trebuie sa respecte niste criterii foarte importante, de la descrierea complexa a fiecarui produs pana la un sistem simplu de adaugare a produselor in cosul virtual de cumparaturi si modalitatile de plata disponibile.

Atunci cand esti in cautarea unei modalitati de plata pentru un magazin online nu trebuie sa alegi cea mai buna varianta dintre toate care exista pe piata, ci trebuie sa o alegi pe cea mai buna pentru tine si clientii tai. Pentru a face alegerea corecta, trebuie sa iei in considera mai multi factori:

1. Reputatia furnizorului
In mediul de afaceri, reputatia este un aspect esential pentru clienti si potentiali clienti. Daca vrei ca afacerea ta sa fie cea mai buna, trebuie sa te asociezi cu cei mai buni in domeniul tau de activitate. Inainte de a incheia un contract cu o companie, asigura-te ca sistemul de plati online functioneaza fara intreruperi, iar banii ajung la tine in cel mai scurt timp de la efectuarea platii.

2. Optiunile de care ai nevoie
Pentru a alege optiunile de plata de care afacerea ta are nevoie, trebuie sa iti cunosti foarte bine clienti si, in acelasi timp, sa ai stabilite obiectivele. Vrei mai mult decat plati unice in magazinul online? Desi multe modalitati de plata sunt limitate din punct de vedere al optiunilor pe care le ofera, continua cautarea pana cand o vei descoperi pe cea care iti ofera optiunile dorite.

3. Afacerea ta se incadreaza in categoria „risc ridicat”?
Unele afaceri sunt considerate de furnizorii de plati online ca prezinta risc ridicat. Acestea fac parte din urmatoarele categorii:
– jocuri de noroc;
– continut pentru adulti;
– tutun/tigari electronice;
– e-book;
– programe de dieta;
– colectare a imprumuturilor;
– turism.
Daca afacerea ta se incadreaza in una dintre aceste categorii, cauta un furnizor specializat in procesarea platilot cu risc ridicat.

4. PayPal
Cu atat de multe optiuni de inregistrare a platilor online, nu trebuie sa te limitezi doar la una singura. Multi clienti considera PayPal o metoda rapida de inregistrare a platilor online. Chiar daca nu folosesti aceasta metoda ca fiind principala, este important ca un magazin online sa ofere clienilor posibilitatea de a plati prin PayPal.

5. Disponibilitate pe telefonul mobil
La fel cum site-ul tau trebuie sa fie disponibil pe orice dispozitiv, de la computer, laptop pana la smartphone sau tableta, modalitatea de plata integrata intr-un magazin online trebuie sa permita inregistrarea platii de pe orice tip de ecran.

Atunci cand datele personale ale clientilor sunt in joc, siguranta este unul dintre cele mai importante pe care trebuie sa le ai in vedere. Documenteaza-te despre cele mai sigure modalitati de plata online si ofera-le clientilor tai siguranta in tot ceea ce faci.

Cum sa creezi pagini de categorii captivante?
5 modalitati de a evita abandonarea cosului de cumparaturi

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.