Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa atragi noi clienti prin intermediul Pinterest?

Cum sa atragi noi clienti prin intermediul Pinterest?

martie 4, 2015

Cu un numar de peste 70 de milioane de utilizatori, Pinterest este reteaua de socializare care s-a dezvoltat cel mai rapid si ramane un instrument de marketing foarte apreciat in mediul de afaceri. Spre deosebire de alte retele de socializare, precum Facebook sau Twitter, Pinterest se bazeaza pe partea vizuala si mai putin pe postari formate doar din text. Branduri precum Apple, Mercedes-Benz sau Coca-Cola sunt active pe aceasta retea de socializare care ofera o serie de beneficii acestora. Pentru a obtine rezultatele dorite, nu trebuie sa te rezumi doar la adaugarea fotografiilor, ci trebuie sa folosesti Pinterest la adevarata sa valoare.

Adauga descrieri fiecarei imagini – Pinterest iti pune de dispozitie 500 de caractere pentru descrierea fiecarei imagini postate. Desi lumea s-a obisnuit cu descrieri scurte, poti incerca mai multe tipuri de descrieri pentru a descoperi care funtioneaza cel mai bine pentru afacerea ta: cele lungi sau cele scurte. Spatiul iti permite sa adaugi descrieri care ofera informatii referitoare la elementele preferate din imagine, care este opinia ta despre aceasta, motivul pentru care ai fixat-o (pin) pe plansa (board) ta sau te poti rezuma doar la descrierea sumara a fotografiei (materialul din care este confectionat produsul, cum poate fi folosit etc.) Orice varianta ai alege, nu uita sa incluzi cat mai multe cuvinte cheie.

Include Pinterest pe pagina ta de Facebook – acest lucru le permite prietenilor tai de pe Facebook sa vada fiecare postare si sa interactioneze cu postarile tale, fara a fi nevoiti sa paraseasca Facebook.

Indeamna la actiune – butoanele de call-to-action atrag atentia si ii determina pe vizitatori sa actioneze exact asa cum iti doresti. In functie de imaginea fixata (pin) si de descrierea acesteia, foloseste un call-to-action relevant. Daca, de exemplu, pui o imagine cu un cos de cumparaturi si o descriere despre o carte pe care ai citit-o recent despre magazine online, include un call-to-action de genul „Comanda aici cartea…”, „Click aici pentru a descarca…”, „Pentru mai multe detalii…”, „Citeste mai multe despre…” etc.

Atrage cat mai multi urmaritori – pentru a crea rapid o lista de urmaritori, cauta si fixeaza imagini interesante, urmareste alte profile, adauga contul tau de Pinterest in cadrul magazinului online si pe alte retele de socializare si creaza concursuri doar pentru urmaritorii tai. Atunci cand urmaresti companii din acelasi mediu de lucru ca si tine, sansele ca acestea sa iti urmareasca si tie profilul sunt foarte mari.

Rasplateste-ti urmaritorii – ofera un cod care le aduce urmaritorilor tai de pe Pinterest un discount. O alta modalitate de a-ti rasplati urmaritorii este sa realizezi concururi exclusiv pe Pinterest si sa oferi gratis ce mai apreciat produs. Conditia la astfel de concursuri este sa adaptezi produsul la perioada anului. De exemplu, daca este vara dar cel mai apreciat produs este o pereche de cizme sau un palton, cea mai buna solutie ar fi sa mai astepti pana iarna sa oferi acel produs. Intre timp, te poti orienta catre alte modalitati de a-ti rasplati urmaritorii.

Importanta calitatii pozelor pentru un magazin online
Cele mai importante 4 intrebari atunci cand iti construiesti un magazin online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.