Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa cresti rata de conversie prin Mobile Search?

Cum sa cresti rata de conversie prin Mobile Search?

iulie 8, 2015

Rata utilizarii telefonului mobil pentru a accesa Internetul este in crestere, oamenii doresc sa aiba parte de o experienta de navigare cat mai placuta, iar Google sustine aceasta idee prin dezvoltarea unor algoritmi speciali. Clientii aleg sa cumpere online nu numai datorita faptului ca economisesc timp, dar si pentru ca pot accesa site-ul companiei in timp ce se afla in magazinul fizic si pot compara produsele sau pot citi parerile celorlalti clienti.

Optiunea de cautare a unui site disponibil pe telefonul mobil (mobile search) reprezinta un element esential in strategia unui magazin online de succes. Acesta poate ajuta o afacere sa transforme rapid vizitatorii in clienti. Atunci cand ajung in magazinul tau virual, clientii vor sa gaseasca rapid produsele care ii intereseaza fara sa fie nevoiti sa acceseze pagini intregi. Pornind de la aceste informatii, am creat o lista cu cele mai importante aspecte de luat in calcul pentru a creste rata de conversie prin optiunea de „mobile search”

Clientii trebuie sa te poata apela rapid
Numarul de telefon trebuie sa apara pe toate paginile importante ale magazinului online, astfel incat clientii sa poata lua rapid legatura cu membrii echipei atunci cand doresc informatii. Studiile in acest sens arata ca peste 60% dintre clientii care inregistreaza o comanda de pe telefonul mobil, contacteaza telefonic compania. Acest procedeu trebuie sa fie usor de realizat, din ce in ce mai multe magazine online ofera clientilor posibilitatea de a apela un numar de telefon atunci cand dau click pe acesta, fara a fi nevoiti sa tasteze numarl in sine.

Include sugestii atunci cand utilizatorii cauta un anumit cuvant
Desi ai identificat cuvintele cheie cele mai folosite de clientii tai, este posibil ca acestia sa scrie gresit cuvantul sau sa foloseasca unele abrevieri. Cea mai buna modalitate de a-l face pe client sa ramana in continuare in site este sa ii oferi alternative. De exemplu, daca acesta a scris „Ceas Fosil”, sa apara mesajul „Ati dorit sa scrieti „ceas Fossil”? in loc de „Nu exista articole pentru afisare.”

Casuta de cautare trebuie sa fie vizibila
Cea mai buna modalitate de a-i determina pe clienti sa caute rapid produsul pe care il doresc este sa afisezi casuta de cautare pe fiecare pagina a site-ului. Aceasta trebuie sa fie pozitionata in partea de sus a paginii si sa atraga atentia vizitatorului. Majoritatea magazinelor online aleg sa afiseze aceasta optiune sub ofertele care sunt valabile in magazin.

Afisarea rezultatelor cautarii
Ordinea in care sunt afisate rezultatele cautarilor este un element care ii influenteaza pe clienti in procesul de cumparare. Cele mai relevante si cele mai populare produse trebuie sa fie plasate la inceput, fiind urmate de celelalte produse. Chiar si in acest caz, este posibil sa fie sute sau chiar mii de produse disponibile, iar filtrele nu trebuie sa lipseasca.

Specialistii acorda o importanta deosebita optimizarii magazinelor online pentru dispozitivele mobile (talbeta, telefon mobil). Un lucru este cert, clientii utilizeaza diferit telefoanele mobile de computere sau laptopuri, iar casuta de cautare (mobile search) este un element important in dezvoltarea strategiei pentru varianta de mobil a unui magazin online.

Cum sa faci poze de calitate cu telefonul mobil?
Testeaza site-ul separat pe mobil si desktop

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.