Dupa ce ai ales un logo creativ pentru afacerea ta, un design unic, ai introdus produsele si descrierile acestora realizezi ca nu inregistrezi vanzari. Acesta este un impas pentru multi incepatori in tainele internetului. Asadar, stabileste foarte clar obiectivele companiei, publicul tinta si gandeste din timp strategiile pe care le vei folosi pentru a atrage clientii. In mediul online concurenta este atat de mare incat, pentru a obtine rezultatele pe care ti le dorestitrebuie sa iti planifici cu grija fiecare pas pe care urmeaza sa il faci.
Pentru a te ajuta sa iti faci afacerea cunoscuta rapid, ti-am pregatit cateva sfaturi:
1. Incepe un blog
Continutul are un efect benefic asupra magazinului tau online, de la faptul ca acesta contribuie la procesul de SEO, te ajuta sa obtii o pozitionare buna in rezultatele motoarelor de cautare, pana la faptul ca vei castiga increderea clientilor pentru produsele tale, le vei demonstra ca esti foarte bun in domeniul in care activezi. Blog-ul te ajuta sa raspunzi la intrebarile clientilor prin intermediul textelor bine documentate, la care se adauga experienta si profesionalismul. Cauta cuvintele cheie pe care le utilizeaza cel mai des potentialii clienti si realizeaza articole in jurul acestora.
2. Incepe o campanie Google AdWords
AdWords, instrumentul de promovare de tipul pay-per-click oferit de Google te ajuta sa ajungi rapid la clientii potentiali. Cu ajutorul Keyword Planner poti gasi rapid cele mai populare cautari ale clientilor tai in motorul de cautare Google si iti poti crea anunturi pentru diferite categorii de produse. Atunci cand un utilizator va cauta un cuvant cheie pe care l-ai specificat in campanie, anuntul tau va aparea pe prima pagina a rezultatelor. Astfel, traficul pe site va creste si odata cu acesta si numarul vanzarilor.
3. Fii activ pe retelele de socializare
Facebook, Twitter, LinkedIn si alte retele de socializare au devenit un element important in dezvoltarea unei afaceri. Cu ajutorul acestora esti in legatura permanenta cu clientii, acestia vor fii la curent cu cele mai noi informatii despre afacerea ta. Mai mult, postarile tale pot fi distribuite de catre prietenii virtuali, ceea ce inseamna mai mult trafic in magazinul tau.
4. Intervieveaza persoane influente in domeniul tau de activitate
Foloseste-te de toate coneciunile pe care ti le-ai creat prin intermediul social media pentru a-ti dezvolta brand-ul. Poti invata foarte multe lucruri de la o persoana care are experienta in domeniu si te ajuta sa iti faci afacerea cunoscuta. Cu siguranta magazinul tau online va fi precizat intr-o postare pe blog-ul persoanei intervievate, iar clientii vor fi interesati sa afle ca mai multe lucruri despre afacerea ta.