Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Importanta butoanelor call to action pentru un magazin online

Importanta butoanelor call to action pentru un magazin online

martie 27, 2015

Butoanele care indeamna la actiune, sau in engleza call-to-action (CTA), au rolul de a trimite rapid vizitatorul site-ului acolo unde tu iti doresti. Acestea sunt elemente esentiale in stategia de marketing a companiei tale si te ajuta sa obtii rezultatele dorite in ceea ce priveste numarul vanzarilor inregistrate. Butoanele de call to action trebuie sa fie clare si sa ii ghideze pe vizitatori spre inregistrarea unei vanzari. Cu alte cuvinte, un call to action le spune vizitatorilor ce pas trebuie sa faca mai departe. Cel mai concludent buton care indeamna la actiune pentru un magazin online este „Cumpara acum”. Studiile in domeniu arata ca poti creste numarul vanzarilor cu pana la 400%.

Cum sa realizezi un call to action eficient?

1. Foloseste cuvinte de actiune
Un call to action eficient este format din verbe, nu din substantive. Utilizeaza formule precum „Inregistreaza-te”, „Descarca aici”, „Cumpara aici”, „Cauta”, „Descopera acum”. Butoanele de actiune trebuie sa fie scurte, sa nu depaseasca 60 de caractere.

2. Urgenteaza actiunea
Elementele care ii determina pe vizitatori sa actioneze cat mai rapid joaca un rol important in cresterea conversiei. Faptul ca o anumita promotie este valabila „doar astazi”, „pana la sfarsitul saptamanii”, „oferta expira in 3 ore” ii face pe vizitatori sa actioneze mult mai rapid decat ar face-o in mod normal.

3. Marime, forma, culoare
Un buton call to action trebuie sa fie vizibil, sa atraga atentia, dar in acelasi timp sa nu distraga atentia de la produsele sau serviciile pe care le oferi. Culoarea pe care o alegi pentru butonul call to action trebuie sa iasa in evidenta, dar sa se incadreze in intreaga grafica a site-ului. Specialistii recomanda testarea mai multor culori pentru a alege in final, culoarea care te ajuta sa iti atingi scopul.

4. Claritate
Butoanele clare care indeamna la actiune ii ajuta pe vizitatori sa castige increderea in produsele sau serviciile pe care le oferi. Acestea trebuie sa ofere utilizatorilor raspunsul la urmatoarele intrebari:
– ce trebuie sa fac mai departe? (descarc aplicatia, cumpar produsul etc.)
– ce beneficii am? (ma alatur celor 1000 de clienti care au incercat aplicatia, primesc bonus 10% etc.)
– de ce trebuie sa fac asta? (este gratuit)

5. Locul in pagina
Pozitionarea butonului call to action in pagina influenteaza decizia vizitatorului. Acesta trebuie sa fie plasat in partea superioara a paginii si sa fie delimitat de un spatiu alb care il scoate mai usor in evidenta.

Fiecare afacere este diferita, de aceea iti recomandam sa pornesti de la sfaturile noastre si sa le adaptezi nevoilor specifice ale companie tale.

Ce trebuie sa contina un magazin online?
Importanta unui sistem de review al produselor pentru un magazin online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.