Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Importanta unui sistem de review al produselor pentru un magazin online

Importanta unui sistem de review al produselor pentru un magazin online

martie 31, 2015

Introducerea sistemelor care le permit utilizatorilor sa isi lase parerile despre un anumit produs direct pe site reprezinta una dintre cele mai mari schimbari care au avut loc in ceea ce priveste magazinele online.  Fiind un element important pentru potentialii clienti, aceste sisteme au devenit rapid elemente esentiale ale unui magazin online de succes.

Una dintre cele mai mari prioritati ale detinatorilor magazinelor online ar trebui sa fie satisfactia clientilor. Cu cat un client este mai multumit de produs, cu atat acesta se va intoarce mai des pe site-ul tau si chiar va recomanda prietenilor produsele tale. Parerile clientilor te ajuta sa construiesti relatii de lunga durata cu acestia si sa cresti numarul vanzarilor. Amazon si eBay beneficiaza de avantajele pe care le ofera un sistem de review inca din 1997.

Majoritatea antreprenorilor online fac o greseala care le poate afecta afacerea pe termen lung atunci cand ignora, sterg sau nu raspund review-urile negative. Trebuie intotdeauna sa apreciezi atat parerile pozitive, cat si pe cele negative. Nu cauta scuze, recunoaste atunci cand ai gresit si ofera solutii eficiente pentru a remedia problema. Atat clientii, cat si potentialii clienti vor aprecia acest lucru si vor capata incredere in afacerea si produsele tale, fiind un exemplu concret al faptului ca parerilor lor sunt foarte importante pentru tine.

Faptul ca 88% dintre clienti au la fel de mult incredere in review-urile altor clienti ca in cazul recomandarilor personale este dovada a faptului ca aceasta optiune nu ar trebui sa lipseasca din magazinul tau online. Cu toate acestea, vizitatorii site-ului tau sunt atenti la doua aspecte importante:
1. Numarul de review-uri – nu vei castiga increderea vizitatorilor daca pe site-ul tau sunt doar 2 review-uri disponibile. 85% dintre clienti citesc pana la 10 review-uri inainte de a lua decizia de cumparare a unui produs;
2. Autenticitatea review-urilor – scopul acestora este de a afla parerile sincere ale unor potentiali clienti. In cazul in care acestea sunt false sau nu apartin unor clienti activi, vizitatorii vor parasi site-ul si isi vor pierde increderea in produsele tale.

Importanta butoanelor call to action pentru un magazin online
Sfaturi pentru un canal de YouTube de succes

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.