Solutia CloudShop cuprinde peste 310 optiuni, special concepute pentru a oferi detinatorilor afacerilor online o platforma complexa, care ii ajuta sa inregistreze vanzari simplu si rapid. Pentru o mai buna utilizare, aceste optiuni sunt impartite in 13 categorii cu scopuri diferite:
– administrare catalog;
– afisare produs;
– administrare site;
– optimizare seo;
– checkout;
– livrare/transport;
– modalitati de plata;
– marketing;
– cont clienti;
– traduceri;
– siguranta;
– localizare/taxe;
– analiza si rapoarte.
1. Administrare catalog
Chiar daca magazinul tau are un singur produs sau mii de produse, CloudShop permite administrarea in siguranta a tuturor produselor, de la actiuni de administrare a inventarului, importul si exportul produselor, pana la actiuni avansate de administrare a stocului si comparare a produselor.
Administrare inventar
– gestionarea unui numar mare de produse;
– actualizari;
– modificarea atributelor produselor se realizeaza printr-un singur click;
– permite incarcarea documentelor Excel.
Exportul produselor pe diverse site-uri
– plasarea produselor pe alte site-uri precum eBay, Amazon, Google Shopping etc.;
– aplicatia eBay este integrata, celelalte fiind disponibile in magazinul Addons.
Alegerea numarului de produse pe pagina
– numarul produselor disponibile pe o pagina;
– caracteristicile afisate;
– posibilitatea de a alege cand mesajul “adauga in cos” sa fie/sa nu fie vizibil;
– cum se realizeaza afisarea produselor care nu mai sunt pe stoc.
Cross selling
– oferirea unui produs sau serviciu relevant celui vizualizat;
– prin gruparea mai multor produse pe o pagina, oferi mai multe posibilitati clientilor.
Produse care pot fi descarcate
– se adreseaza celor care vand muzica, filme, imagini, show-uri TV;
– posibilitatea de afisare in descrierea produsului.
Numar nelimitat de categorii, produse si caracteristici
– organizezi usor categoriile, produsele si atributele acestora;
– nu exista limitari in ceea ce priveste numarul categoriilor, produselor si atributelor;
– caracteristici = forma, culoare, marime etc.
Compararea produselor
– compararea produselor si a optiunilor acestora;
– faciliteaza procesul de cercetare;
– sustine procesul de cumparare;
– sporeste rata de conversie.
Navigarea pe mai multe nivele
– organizarea categoriilor si produselor pe fiecare pagina a magazinului online, astfel incat vizitatorii nu sunt nevoiti sa dea click pe butonul de “inapoi” din browser;
– fiecare URL este personalizat astfel incat sa poti adauga nume, culori etc.;
– clientii pot ajunge rapid pe site-ul tau dupa ce cauta un anumit produs in motoarele de cautare.
Actiuni avansate de administrare a stocului de produse
– control deplin asupra produselor si cantitatilor disponibile;
– livrarea partiala este disponibila.
2. Afisare produs
Modulul de afisare produse le ofera clientilor multiple posibilitati de a vizualiza produsele dorite, de la cantitatea produselor disponibile, adaugarea numeroaselor imagini unui produs si zoom, pana la afisarea produselor asociate celor vizualizate si posibilitatea de a trimite unui prieten.
Afisarea cantitatii disponibile
– poti afisa stocul tot timpul sau doar atunci cand stocul este aproape epuizat (2-3 produse);
– afisarea stocului creeaza o stare de urgenta atunci cand stocul unui produs este aproape epuizat.
Adaugarea unui numar nelimitat de poze fiecarui produs
– numeroasele poze ii ajuta pe clienti sa ia decizia de cumparare;
– iti poti prezenta produsul din diferite unghiuri;
– cresti rata de conversie.
Zoom
– aceasta optiune le permite clientilor sa treaca mouse-ul peste imagine si sa mareasca zonele dorite pentru o privire in detaliu.
Produse conexe
– cu ajutorul acestei optiuni, clientul se poate hotari sa achizitioneze un alt produs, chiar inainte de a-si termina cautarea pe site;
– permite detinatorului magazinului online alegerea produselor conexe si afisarea acestora.
Lista de interese
– permite clientilor sa creeze liste cu produsele pe care le vor achizitiona ulterior;
– clientii pot adauga in lista produse care nu sunt pe stoc;
– poti adauga un e-mail pentru a aminti clientilor de lista de interese sau le poti trimite o notificare atunci cand un anumit produs a devenit disponibil.
Review produse
– este una dintre cele mai eficiente modalitati de marketing;
– astfel le oferi clientilor posibilitatea de a-si spune parerea despre un produs;
– feedback-ul din partea clientilor le ofera potentialilor clienti o idee de ansamblu asupra unui produs.
Optiunea “Trimite unui prieten”
– beneficiezi de o expunere mai buna a magazinului tau online pe internet;
– clientii pot distribui produsele tale pe retelele de socializare.
Vizualizarea produselor – grila sau lista
– clientii pot alege modalitatea de afisare a produselor: grila sau lista.
Filtre de cautare in functie de caracteristicile produsului
– filtrele de cautare pot fi stabilite de catre detinatorul magazinului online (in functie de culoare, marime, materialul din care este compus produsul, pretul etc);
– clientul va ajunge mult mai rapid la produsul dorit.
Compararea produselor
Meniu complex
– optiuni de personalizare;
– design profesional al meniului;
– navigare usoara.
Confirmarea adaugarii unui produs in cosul de cumparaturi folosind optiunea Cross Selling
– confirmati adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi;
-recomandarile de tipul “clientii care au achizitionat produs au mai achizitionat si …” ii pot determina pe clienti sa isi continue sesiunea de shopping.
Vizualizare rapida a unui produs
– clientii isi pot face o idee despre un anumit produs, fara a fi nevoiti sa paraseasca pagina.
3. Administrare site
Editarea continutului, administrarea afisarii produselor si schimbarea limbilor se realizeaza foarte usor utilizand CloudShop.
Permisiuni adminisrative si utilizatori
– poti adauga un numar nelimitat de utilizatori cu permisiuni specifice (editare produse, acces la statistici, facturi etc.);
– magazinul online va fii in siguranta.
Design complet personalizabil
– toate template-urile (sabloanele) pot fi personalizate in functie de preferinte;
– poti alege dintr-un numar mare de template-uri in functie de domeniul de activitate si preferinte.
Logo personalizat pentru facturi, antet si icon-uri
Alege limba de afisare
– 41 de limbi;
– poti adauga mai multe limbi pe site-ul tau engleza, franceza, spaniola, germana si italiana;
– traducerile sunt realizate de specialisti, evitand astfel greselile gramaticale.
Editarea continutului
– poti edita usor pagini, articole;
– poti incarca imagini;
– poti adauga pagini (contact, termeni si conditii etc.);
– poti permite accesul mai multor useri.
Administrare performanta
– permite configurarea setarilor serverului;
– modalitate rapida de criptare a cookie-urilor;
– imbunatatirea vitezei de navigare.
Actualizare cu un singur click
Integrare CRM (Customer Relationship Management) si ERP (Enterprice Resource Planning)
– ajuta in operatiunile de automatizare, urmarire a comenzilor si in organizarea strategiilor de comunicare.
Personalizarea magazinului online fara a modifica setarile initiale
– poti modifica fisiere fara a schimba codul sursa;
– toate datele sunt intacte chiar si atunci cand realizezi o actualizare.
Administrare multiple magazine
– optiuni de a adauga multiple monede, limbi si domenii;
– permite administrarea mai multor magazine online folosind un singur back office.
Back office responsive
– poti administra magazinul online de pe orice dispozitiv: laptop, telefon sau tableta.
Instrumente de personalizare a temei front office
– pot fi modificate fonturile si culorile site-ului;
– integrarea retelelor de socializare (Facebook, Twitter etc.).
4. SEO
CloudShop este o platforma “Search Engine Friendly”, adica permite utilizarea cuvintelor cheie in construirea etichetelor (tags) si URL-urilor.
Harta site-ului de la Google
– Google stocheaza informatia si o transmite motorului de cautare pentru obtinerea unei pozitionarii bune in rezultatele acestuia.
Informatii meta pentru produse si categorii
– cuvintele cheie meta si descrierile meta contribuie la o pozitionare buna in rezultatele motoarelor de cautare.
Generare automata a hartii site-ului
Prevenirea continutului duplicat, utilizand URL-uri personalizate fiecarui produs
– continutul duplicat este penalizat de Google, dar CloudShop reduce acest risc prin crearea unui URL unic fiecarei pagini de produs.
Etichete (tags) pentru fiecare produs
– folosirea etichetelor ajuta la obtinerea unei pozitionari bune a fiecarei pagini in motoarele de cautare.
Notificare pe e-mail privind statusul de livrare a comenzii.
5. Checkout
O singura pagina de checkout
– clientii vor sa plaseze rapid comanda;
– rata cosurilor de cumparaturi abandonate va scadea.
Oferirea posibilitatii clientilor de a-si face un cont sau de a continua cautarea ca “musafir”
Mesaje cadou, impachetare cadou
– clientii pot alege impachetarea cadoului si personalizarea acestui cu un mesaj special;
– aceasta modalitate este perfecta pentru ocazii speciale si sarbatori.
Configurarea cosurilor de cumparaturi salvate cu time de expirare
– cumparatorii nu vor fi nevoiti sa caute inca o data produsele dorite, ci vor trebui decat sa apese pe butonul “Comanda”.
6. Livrare
Reduceri la livrare
– poti oferi reduceri de …% sau poti seta livrarea gratuita la comenzi peste o anumita suma de bani;
– poti oferi reduceri la livrare in functie de destinatie si greutatea coletului.
Adrese separate de facturare si expediere
– adaugarea a doua adrese, astfel atunci cand vrei sa faci un cadou, acesta va fi expediat rapid.
Integrare firme de curierat (UPS, FedEx)
– clientii pot alege firma de curierat preferate in functie de experienta, pret sau destinatie.
Numar nelimitat de transportatori si destinatii.
7. Modalitati de plata
Numeroase optiuni de plata. Instalare printr-un singur click.
Nenumarate posibilitati de plata
– plata cu cardul, cec etc.;
Configure automata a taxei in functie de tara, stat, orase
– taxa de vanzare este stabilita automat in functie de zona unde trimis pachetul.
Filtre de inregistrare a platii in functie de moneda
– poti miscora taxele de tranzactie selectand modulele de plata pentru fiecare moneda.
Integrare Authorize.net
Seteaza preturile in functie de grupurile segmentate
– de exemplu poti oferii reduceri tuturor clientilor din Romania.
Reguli de oferire a discounturilor in functie de cosul de cumparaturi
– poti oferii reduceri in functie de numarul produselor din cosul de cumparaturi (de exemplu la doua produse cumparate, al treilea este gratuit).
Seteaza regulile catalogului cu promotii
– de exemplu poti selecta data de incepe si de incheiere a unei promotii.
Realizeaza sau editeaza o comanda prin Back Office
– poti modifica cosurile de cumparaturi sau produsele deja comandate.
8. Marketing
E-mail-uri automate de follow-up
– poti trimite automat e-mail-uri si reduceri in functie de criterii stabilite de tine;
– poti trimite reduceri la produsele preferate ale clientilor tai.
Abonare la newsletter
Loializarea clientilor
– poti acorda clientilor un anumit numar de puncte fiecarei comenzi, acestea putand fi transformate in reduceri.
– poti seta valoarea unui punct si suma minima pentru care acestea pot fi folosite.
Trimite oferta unui prieten
– ofera un discount clientului pentru fiecare abonat pe care l-a adus pe site.
Produse vizualizate recent
– aminteste-le vizitatorilor ce produse au vizualizat pe site.
Cupoane si vouchere
– poti creea cupoane si vouchere cu diferite coduri;
– tu decizi suma redusa, numarul de cupoane disponibile si ocazia cu care sunt distribuite acestea (de sarbatori, zile onomastice, zile de nastere etc.).
9. Contul clientului
Cont complet pentru fiecare client
– clientul poate alege modalitatea de plata dorita, abilitatea de a urmari comenzile mai vechi etc.
Posibilitatea de a trimite mesaje prin intermediul contului
– fiecare client trebuie sa aiba la dispozitie un canal prin care poate comunica cu detinatorul magazinului online.
Gestionarea comenzilor returnate
– sistemul de gestionare a comenzilor returnate va ajuta atat clientul, cat si comerciantul sa duca la bun sfarsit aceasta operatiune.
B2B
– interfata business-to-business usureaza procesul de colaborare dintre doua companii.
Serviciu post-vanzare
– acest serviciu centralizeaza toate mesajele venite din surse diferite.
Serviciu automat de validare a campurilor completate
– serviciul va atentiona fiecare utilizator daca informatiile introduse sunt invalide.
10. Traduceri
Poti traduce magazinul tau online in orice limba
– platforma disponibila intr-un numar foarte mare de limbi;
– numar nelimitat de traduceri pt magazinul tau online: engleza, spaniola, chineza, greaca etc.
Geolocatie
– poti seta limba, moneda si multe altele in functie de tara in care se afla vizitatorii tai;
– poti adauga filtre – de exemplu poti afisa unele categorii sau produse doar tarilor selectate de tine.
Ofera clientilor posibilitatea de a alege limba dorita
– interfata administarrtiva iti permite gestionarea rapida a produselor tale;
– sorteaza reduceri, seteaza caracteristicile produselor, importa si exporta rapid produse etc.
11. Siguranta
Respectare PCI
– PCI DDS = Payment Card Industry Data Security Standard este un set de cerinte destinate sa mentina un mediul sigur pentru afacerea ta.
Certificare SSL
– SSL = Secure Sockets Layer ofera o metoda sigura de comunicare pe internet;
– este folosit pentru a trimite date, cum ar fi datele cardului de credit de la un site la un procesor de plata.
Back Office in siguranta
– autentificare, criptare parola si un URL cunoscut doar de tine.
Criptare parola si cookie-uri
12. Localizare/Taxe
Adresa in functie de tara
– poti adapta formularul de checkout comanda in functie de adresa clientilor;
Numar nelimitat de monede
– adaugarea unui numar elimitat de monede afisate pe site.
Sincronizarea cursului de schimb valutar
– CloudShop sincronizeaza printr-un singur click toate preturile in functie de cursul de schimb valutar si de moneda.
13. Analiza si rapoarte
Urmareste vizitatorii
– descopera ce cauta vizitatorii tai si cum au ajuns pe site;
– identifici profilele clientilor, umaresti paginile, categoriile si produsele vizitate.
Profilele clientilor
– personalizeaza mesajele in functie de tara de unde provin clientii, varsta, sex, preferinte si multe altele.
Tine evidenta comenzilor si vanzarilor
– vezi ce zile au depasit target-ul comenzilor si ce zile au inregistrat un numar mic de comenzi;
– poti monitoriza promotiile active pe site.
Catalog cu statistici
– urmaresti produsele preferate ale clientilor;
– ai acces la statistici privind continutul;
– ai acces la date privind impactul imaginilor asupra clientilor.
Statistici afiliere
– de unde provin vizitatorii site-ului tau;
– te ajuta sa urmaresti cine trimite cel mai mult trafic catre site si sa iti optimizezi strategiile in functie de rezultatele obtinute.
Panou de control
– panou de control usor de utilizat si de personalizat.
Marja de profit net in timp real
– acces imediat la vanzari si profit.
Indicatori cheie de performanta
– perspective avansate cum ar fi procentul clientilor se sex masculin, cel m ai vandut produs al lunii si multe altele.