Atragerea clientilor si mentinerea celor existenti este obiectivul fiecarei afaceri, online sau offline. Partea buna este ca mediul online ofera o serie de instrumente mult mai convenabile din punct de vedere financiar, dar care s-au dovedit a fi mai eficiente si mai rapide. Unul dintre acestea este newsletter-ul care ajuta companiile sa interactioneze cu clientii si sa ii informeze despre ultimele noutati, fie ca este vorba despre un nou produs, postari pe blog sau proiectele in care este implicata compania. Pentru a beneficia de avantajele pe care le poate aduce un newsletter magazinului tau online, acesta trebuie sa contina subiecte interesante, un design profesional, imagini de calitate si texte scrise corect. Tinand cont de aceste aspecte, beneficiile pe care le ofera un newsletter sunt multiple:
1. Comunicare eficienta
Pentru a crea parteneriate de durata si pentru a le mentine pe cele deja existente este nevoie de comunicare. Comunicarea eficienta, adica alegerea unor subiecte in interes comun si dezbaterea acestora intr-o maniera usor de inteles este esentiala in mediul de afaceri. Newsletter-ul este un instrument care imbina aeste elemente, cu scopul de a aminti clientilor si potentialilor clienti de produsele si beneficiile pe care le oferi. Cu fiecare newsletter trimis, va creste increderea clientilor si a potentialilor clienti pentru compania si produsele tale. In plus, clientii vor fi intotdeauna la curent cu noutatile in ceea ce priveste magazinul tau online.
2. Cresterea traficului pe site
Un newsletter de calitate are sanse foarte mari de a fi distribuit mai departe de catre clienti, fie pe retelele de socializare, fie printr-o postare pe blog. Astfel, newsletter-ul tau va ajunge la un numar mult mai mare de persoane, iar daca le-a placut continutul acestuia, vor vrea sa afle mai multe detalii despre compania si produsele tale. Pentru a te asiguta ca acestia stiu sa ajunga pe site-ul tau, nu uita sa incluzi in fiecare newsletter adresa magazinului tau online. Odata cu cresterea traficului pe site, va creste si numarul abonatilor la newsletter si in acelasi timp, al vanzarilor.
3. Posibilitate rapida de dezvoltare
Secretul pentru dezvoltarea unei afacei atat online, cat si offline este o strategie complexa de promovare. Cu cat stiu mai multe persoane despre afacerea ta, cu atat numarul clientilor tai va creste. Prin faptul ca newsletter-ul aminteste clientilor despre afacerea si produsele tale, magazinul tau online poate deveni rapid un nume important in domeniul tau de activitate.
4. Expertiza si experienta in domeniu
Prin transmiterea unor newslettere de calitate iti poti pune in valoare cunostintele si experienta. Pentru clienti este foarte important ca firma cu care colaboreaza sa cunoasca foarte multe lucruri interesante, sa aiba experienta si sa aiba raspunsuri la toate intrebarile. foloseste-te de newsletter pentru a scoate in evidenta toate elementele care te diferentiaza de concurenta.
5. Solutie rentabila
Newsletter-ul ajunge rapid la sute sau chiar mii de persoane, iar costurile pe care le implica sunt foarte scazute. Nu trebuie sa printezi flyere sau brosuri care implica costuri mult mai mari si de cele mai multe ori, nu au acelasi impact asupra clientilor. Un newsletter cu un subiect interesant si cu un titlu pe masura il determina pe cititor nu doar sa parcurga in totalitate textul, ci sa caute mai multe informatii direct pe site-ul tau.