Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Principalele beneficii ale unui newsletter

Principalele beneficii ale unui newsletter

februarie 27, 2015

Atragerea clientilor si mentinerea celor existenti este obiectivul fiecarei afaceri, online sau offline. Partea buna este ca mediul online ofera o serie de instrumente mult mai convenabile din punct de vedere financiar, dar care s-au dovedit a fi mai eficiente si mai rapide. Unul dintre acestea este newsletter-ul care ajuta companiile sa interactioneze cu clientii si sa ii informeze despre ultimele noutati, fie ca este vorba despre un nou produs, postari pe blog sau proiectele in care este implicata compania. Pentru a beneficia de avantajele pe care le poate aduce un newsletter magazinului tau online, acesta trebuie sa contina subiecte interesante, un design profesional, imagini de calitate si texte scrise corect. Tinand cont de aceste aspecte, beneficiile pe care le ofera un newsletter sunt multiple:

1. Comunicare eficienta
Pentru a crea parteneriate de durata si pentru a le mentine pe cele deja existente este nevoie de comunicare. Comunicarea eficienta, adica alegerea unor subiecte in interes comun si dezbaterea acestora intr-o maniera usor de inteles este esentiala in mediul de afaceri. Newsletter-ul este un instrument care imbina aeste elemente, cu scopul de a aminti clientilor si potentialilor clienti de produsele si beneficiile pe care le oferi. Cu fiecare newsletter trimis, va creste increderea clientilor si a potentialilor clienti pentru compania si produsele tale. In plus, clientii vor fi intotdeauna la curent cu noutatile in ceea ce priveste magazinul tau online.

2. Cresterea traficului pe site
Un newsletter de calitate are sanse foarte mari de a fi distribuit mai departe de catre clienti, fie pe retelele de socializare, fie printr-o postare pe blog. Astfel, newsletter-ul tau va ajunge la un numar mult mai mare de persoane, iar daca le-a placut continutul acestuia, vor vrea sa afle mai multe detalii despre compania si produsele tale. Pentru a te asiguta ca acestia stiu sa ajunga pe site-ul tau, nu uita sa incluzi in fiecare newsletter adresa magazinului tau online. Odata cu cresterea traficului pe site, va creste si numarul abonatilor la newsletter si in acelasi timp, al vanzarilor.

3. Posibilitate rapida de dezvoltare
Secretul pentru dezvoltarea unei afacei atat online, cat si offline este o strategie complexa de promovare. Cu cat stiu mai multe persoane despre afacerea ta, cu atat numarul clientilor tai va creste. Prin faptul ca newsletter-ul aminteste clientilor despre afacerea si produsele tale, magazinul tau online poate deveni rapid un nume important in domeniul tau de activitate.

4. Expertiza si experienta in domeniu
Prin transmiterea unor newslettere de calitate iti poti pune in valoare cunostintele si experienta. Pentru clienti este foarte important ca firma cu care colaboreaza sa cunoasca  foarte multe lucruri interesante, sa aiba experienta si sa aiba raspunsuri la toate intrebarile. foloseste-te de newsletter pentru a scoate in evidenta toate elementele care te diferentiaza de concurenta.

5. Solutie rentabila
Newsletter-ul ajunge rapid la sute sau chiar mii de persoane, iar costurile pe care le implica sunt foarte scazute. Nu trebuie sa printezi flyere sau brosuri care implica costuri mult mai mari si de cele mai multe ori, nu au acelasi impact asupra clientilor. Un newsletter cu un subiect interesant si cu un titlu pe masura il determina pe cititor nu doar sa parcurga in totalitate textul, ci sa caute mai multe informatii direct pe site-ul tau.

Greseli de evitat in dezvoltarea magazinului tau online
Cum sa inregistrezi prima vanzare online?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.