Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Sfaturi pentru un canal de YouTube de succes

Sfaturi pentru un canal de YouTube de succes

aprilie 2, 2015

Promovarea produselor prin intermediul clip-urilor video a devenit in ultimii ani o modalitate din ce in ce mai utilizata de antreprenorii online. Prin intermediul unui clip de prezentare a unui produs poti obtine mult mai rapid impactul dorit asupra potentialilor clienti. Ce trebuie sa faci pentru a realiza clip-uri video de calitate pentru produsele tale?

1. Filmeaza cum este utilizat produsul
Aspectul produsului conteaza, insa clientul vrea sa vada cum poate fi acesta utilizat. Daca de exemplu, vinzi pantofi de alergat este important sa prezinti materialul din care acestia sunt confectionati, elementele care te diferentiaza de alte brand-uri, dar in acelasi timp trebuie sa creezi un clip video in miscare, cu o persoana care face exercitii fizice in parc sau intr-o sala de sport.

2. Evidentiaza partile bune ale produsului
Clientul vrea sa descopere rapid care sunt elementele aduse in plus produsului. Cu toate acestea, incearca sa nu te pierzi in detalii, sa prezinti produsul in maxim 1 minut. Studiile arata ca primul minut este cel mai important si mai mult de 45% dintre persoanele care vizualizeaza clip-ul, il vor abandona dupa 1 minut.

3. Roteste produsul 
Clientii isi doresc sa vada produsul din mai multe unghiuri si de la distante diferite. Cea mai simpla metoda de a le oferi toate detaliile de care au nevoie este sa creezi un clip video care roteste produsul la 360 de grade.

4. Implica-i pe clientii existenti in realizarea clip-ului video
Fie ca filmezi mai multe cadre cu cativa dintre clientii tai, fie ca realizezi un clip in care clientii tai utilizeaza produsul, acest tip de video are intotdeauna succes. O formatie muzicala din Marea Britanie a realizat videoclip-ul oficial al unei noi piese doar cu poze editate in Instagram de fanii lor. Clip-ul a adunat rapid cateva milioane de vizualizari, fiind prezent pe mai multe blog-uri de profil.

5. Optimizeaza titlul si descrierea clip-ului video
Scopul unui video este de a fi gasit de cat mai multe persoane. Daca ai realizat un clip video de calitate, nu uita sa adaugi cuvinte cheie in titlu si descrierea acestuia. Pana la urma, in functie de titlu si de descriere va fi gasit clip-ul tau video pe YouTube.

Importanta unui sistem de review al produselor pentru un magazin online
Cum sa iti imbunatatesti magazinul online?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.