Promovarea produselor prin intermediul clip-urilor video a devenit in ultimii ani o modalitate din ce in ce mai utilizata de antreprenorii online. Prin intermediul unui clip de prezentare a unui produs poti obtine mult mai rapid impactul dorit asupra potentialilor clienti. Ce trebuie sa faci pentru a realiza clip-uri video de calitate pentru produsele tale?
1. Filmeaza cum este utilizat produsul
Aspectul produsului conteaza, insa clientul vrea sa vada cum poate fi acesta utilizat. Daca de exemplu, vinzi pantofi de alergat este important sa prezinti materialul din care acestia sunt confectionati, elementele care te diferentiaza de alte brand-uri, dar in acelasi timp trebuie sa creezi un clip video in miscare, cu o persoana care face exercitii fizice in parc sau intr-o sala de sport.
2. Evidentiaza partile bune ale produsului
Clientul vrea sa descopere rapid care sunt elementele aduse in plus produsului. Cu toate acestea, incearca sa nu te pierzi in detalii, sa prezinti produsul in maxim 1 minut. Studiile arata ca primul minut este cel mai important si mai mult de 45% dintre persoanele care vizualizeaza clip-ul, il vor abandona dupa 1 minut.
3. Roteste produsul
Clientii isi doresc sa vada produsul din mai multe unghiuri si de la distante diferite. Cea mai simpla metoda de a le oferi toate detaliile de care au nevoie este sa creezi un clip video care roteste produsul la 360 de grade.
4. Implica-i pe clientii existenti in realizarea clip-ului video
Fie ca filmezi mai multe cadre cu cativa dintre clientii tai, fie ca realizezi un clip in care clientii tai utilizeaza produsul, acest tip de video are intotdeauna succes. O formatie muzicala din Marea Britanie a realizat videoclip-ul oficial al unei noi piese doar cu poze editate in Instagram de fanii lor. Clip-ul a adunat rapid cateva milioane de vizualizari, fiind prezent pe mai multe blog-uri de profil.
5. Optimizeaza titlul si descrierea clip-ului video
Scopul unui video este de a fi gasit de cat mai multe persoane. Daca ai realizat un clip video de calitate, nu uita sa adaugi cuvinte cheie in titlu si descrierea acestuia. Pana la urma, in functie de titlu si de descriere va fi gasit clip-ul tau video pe YouTube.