Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Testeaza site-ul separat pe mobil si desktop

Testeaza site-ul separat pe mobil si desktop

iulie 14, 2015

Navigarea pe Internet prin intermediul telefonului mobil ofera utilizatorului o experienta total diferita fata de desktop. La fel cum comportametul unui utilizator este diferit cand utilizeaza cele doua dispozitive, cele doua categorii de public tinta trebuie targetate separat. Paginile care au o rata de conversie mare pe versiunea de desktop a site-ului, pot oferi rezultate diferite atunci cand sunt accesate de pe telefonul mobil.

Comportamente diferite, strategii diferite

Cand vine vorba de navigarea pe internet, telefoanele mobile au castigat teren in defavoarea computerelor sau laptop-urilor. Comportamentul utilizatorilor este diferit, ceea ce inseamna ca ceea ce functioneaza pentru variante de desktop a unui site, nu are aceleasi rezultate atunci cand site-ul este accesat de pe telefonul mobil. Asadar, daca site-ul pentru telefonul mobil este la fel ca cel pentru desktop, analizand rezultatele, vei observa ca acestea ofera experiente de navigare diferite.
Oamenii utilizeaza telefonul mobil atunci cand doresc informatii rapide sau in timp ce se uita la tv, asteapta autobuzul sau beau o cafea. In schimb, atunci cand navigheaza pe Internet de pe computer, acestia acorda o atentie mult mai mare detaliilor, fiind concentrati pe un singur aspect: obtinerea informatiei. Pentru a obtine rezultatele pe care le doresti atat pe versiunea de mobil a site-ului, cat si pe cea pentru desktop, trebuie sa analizezi comportamentul utilizatorilor si sa creezi doua strategii diferite.

Sistemul de operare( iOS, Android) folosit pentru mobil influenteaza comportamentul utilizatorului

Desi atunci cand vorbim de utilizatorii smartphone-urilor nu acordam o atentie sporita sistemului de operare folosit, acesta este un aspect esential in identificarea comportamentului acestora. Studiile arata ca, spre deosebire de utilizatorii Android, utilizatorii iOS cheltuie de 4 ori mai multi bani pe aplicatii si cumpara cu pana la 78% mai mult prin intermediul telefonului mobil. Diferenta de pret dintre telefoanele care utilizeaza cele doua sisteme de operare este evidenta, utilizatorii iOS trebuie sa scoata din buzunar o suma mult mai mare de bani.
Asadar, sunt doua publicuri tinta diferite pentru care trebuie fie sa creezi strategii diferite, fie sa analizezi partile care functioneaza pentru ambele categorii de public si sa le dezvolti.

Analizarea traficului pe mobil si desktop

Pentru a obtine date precise in ceea ce priveste traficul provenit de pe desktop si de pe mobil, trebuie sa realizezi mai multe teste si sa urmaresti fiecare categorie in parte. Cu siguranta vei obtine informatii diferite, insa acestea au rolul de a te ajuta sa intelegi mai bine comportamentul utilizatorilor si sa iti adaptezi strategiile in functie de acesta.

Crearea unei versiuni pentru mobil a site-ului este cea mai eficienta modalitate de a atrage un numar mare de vizitatori si de a creste rata de conversie. Chiar si atunci cand acceseaza site-ul tau de pe desktop, arata-le si versiunea pentru mobil. Acest lucru dovedeste faptul ca aduci intotdeauna imbunatatiri in functie de preferintele clientilor si potentialilor clienti.

Cum sa cresti rata de conversie prin Mobile Search?
6 modalitati prin care sa construiesti un magazin online de incredere

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.