Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
6 modalitati prin care sa construiesti un magazin online de incredere

6 modalitati prin care sa construiesti un magazin online de incredere

iulie 21, 2015

Cateva secunde sunt de ajuns pentru-i convinge pe clienti sa ramana pe site-ul tau sau, in cel mai rau caz, pentru a-i indeparta. Cu cat magazinul online este mai simplu, mai usor de navigat si contine toate informatiile pe care vizitatorul le doreste, cu atat vizitatorul va petrece o perioada mai lunga de timp pe site-ul tau. Sunt o multime de lucruri, aparent nesemnificative, care contribuie la castigarea increderii clientilor. De la faptul ca informatiile postate pe site sunt corecte si complete, pana la calitatea produselor si siguranta clientului, toate aceste aspecte sunt esentiale pentru clienti si potentialii clienti. Asadar, cele mai importante modalitati prin care poti construi un magazin online de incredere sunt:

1. Design-ul 
Un site cu un aspect placut le demonstreaza clientilor ca ai investit timp si bani in dezvoltarea acestuia, astfel incat fiecare vizitator sa aiba parte de o experienta placuta. Aspectul site-ului este la fel de important la aspectul magazinului fizic. Sa presupunem ca vrei sa iti cumperi un tricou si ai de ales intre doua magazine: unul unde hainele sunt cazute de pe umeras, nu sunt aranjate intr-o ordine logica, iar rafturile sunt pline de un praf gros de doua degete si unul unde fiecare umeras este pus la locul lui, incaperea este frumos luminata, iar muzica se aude in surdina. Unde alegi sa intri? Cel mai probabil vei alege al doilea magazin. Cu cat este mai simplu si mai primitor design-ul site-ului, cu atat va atrage un numar mai mare de clienti.

2. Asigura-te ca site-ul este actualizat 
Informatiile de contact, descrierile produselor, modalitatile de plata sau taxele de transport trebuie sa fie actualizate. Chiar daca ai adaugat o postare in urma cu cativa ani, pagina respectiva este inca indexata de Google, iar daca informatiile care se regasesc in interiorul acesteia nu sunt corecte, clientii vor fi confuzi si nu vor finaliza vizita pe site, prin cumpararea unui produs. Site-ul trebuie sa contina ultimele noutati in materie de produse, oferte promotionale, evenimentele pe care le organizeaza sau la care participa compania.

3. Fii activ pe retelele de socializare
Social media este o componenta importanta a unei afaceri. Prezenta pe retelele de socializare are rolul de a familiariza clientii si potentialii clienti cu partea umana a companiei. Studiile arata ca majoritatea vizitatorilor site-ului, acceseaza paginile din social media inainte de a cumpara un produs. Daca pe Facebook, Twitter, Google Plus sau alta retea de socializare nu ai mai postat continut de luni de zile, cum poate stii un vizitator daca magazinul tau online mai este activ? Este esential sa interactionezi cu clientii si potentialii clienti, sa raspunzi comentariilor si sa apreciezi postarile preferate.

4. Castiga increderea clientilor prin produse 
Fie ca ai cumparat online un ceas, o piesa de mobilier sau un tricou, cu siguranta cea mai mare indoiala pe care ai avut-o a fost ca produsul nu va arata la fel ca in fotografiile de pe site. Imaginile de calitate, care evidentiaza produsul din mai multe unghiuri este unul dintre cele mai importante criterii pentru un potential client. De asemenea, descrierea produsului si parerile altor clienti joaca un rol esential in castigarea increderii clientilor atat in brand-ul si produsele pe care le oferi.

5. Fii personal
Studiile arata ca oamenii au mult mai multa incredere in site-urile care includ imagini cu oameni, fie ca este vorba de echipa, de parteneri sau chiar de clientii existenti. O alta modalitate de a castiga increderea potentialilor clienti este adaugarea de clipuri video cu membrii echipei. Subiectul ales trebuie sa fie relevant afacerii. De exemplu, poti crea un filmulet de prezentare a echipei sau a companiei in care fiecare membru trebuie sa spuna cateva cuvinte sau un filmulet de prezentare a unui produs si cum trebuie folosit acesta sau un clip video care evidentiaza un experiment.

6. Date de contact usor accesibile 
Recomandat este ca datele de contact sa fie afisate pe fiecare pagina a magazinului online. Astfel, atunci cand vizitatorul are o nedumerire sau doreste raspuns la o intrebare, acesta sa poata contacta rapid compania. Ofera-le clientilor mai multe canale prin care pot intra in contact cu tine, de la adresa si numar de telefon, pana la adresa de email, chat online sau social media.

De la design pana la modul de abordare a informatiilor postate pe site, aceste modalitati te vor ajuta sa castigi increderea clientilor si a potentialilor clienti in produsele pe care le oferi. Odata facut acest pas, vei putea observa cum numarul vanzarilor creste.

Testeaza site-ul separat pe mobil si desktop
Cum sa dezvolti o strategie de promovare pe Twitter?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.