Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați clienții. Primele luni din an reprezintă momentul perfect pentru ca brandurile și liderii din domeniu să se folosească de cercetările efectuate și de creativitate pentru a planifica cu atenție noile strategii din domeniu pentru anul 2018.
Comerțul prin e-mail va deveni vital pentru brandurile puternice
Firmele de renume revoluționează maniera în care companiile care desfășoară activități de comerț electronic pot vinde clienților prin e-mail. Această metodă de comunicare generează deja mai multe venituri decât toate rețelele sociale combinate. În plus, aceasta s-a dovedit a fi incredibil de eficientă pentru a conduce vizitatorii către un site web. Prin punerea la dispoziție a opțiunii de achiziție sigură direct de pe email, companiile cu viziune sunt pregătite să facă din acesta un canal chiar mai puternic de comunicare și vânzare în acest an.
Noi colaborări între departamentul de e-commerce și celelalte sectoare
Accentul pus pe experiența clienților a determinat fiecare departament din cadrul acestor companii să dezvolte strategii prin care să prioritizeze câștigarea încrederii clienților și dezvoltarea relațiilor reale cu aceștia. Prin urmare, indiferent dacă sunteți un manager din domeniul digital sau cel al publicității, ar trebui să faceți tot ce puteți pentru a vă alinia eforturile cu scopul de a ajuta echipele dumneavoastră să se conecteze direct cu audiența și pentru a vă atinge obiectivele de comerț electronic.
Comerțul electronic se va concentra pe implicarea continuă
În 2018, publicitatea prin e-commerce va continua să crească și costuri extinse vor fi implicate. Astfel, dezvoltarea unei platforme media în acest sector va deveni un factor critic. Specialiștii cred că brandurile care vor găsi modalități prin care să continue să atragă audiența în afara centrelor de achiziție vor începe să câștige teren. Cei care nu vor reuși să facă acest lucru vor descoperi faptul că există costuri mai mari implicate în procesul de stabilire a unei rate mult mai bune de fidelizare și revenire a clienților.
Credibilitate asumată pentru cumpărători
Pe măsură ce clienții interacționează cu marca dumneavoastră și consumă conținutul legat de industrie, este vital să produceți și să distribuiți conținut care să vă stabilească ca o resursă de încredere pentru aceștia. 85% dintre clienți efectuează cercetări înainte de a face o achiziție online, deci este vital să vă clasați foarte bine printe rezultatele căutării organice. Construiți-vă conținutul și aliniați-l cu strategia dumneavoastră de marketing pentru a atrage clienții în momentul în care aceștia studiază opțiunile disponibile pentru realizarea unei achiziții.
Personalizarea și umanizarea mărcii dumneavoastră va fi un factor de diferențiere
Tehnologia se îmbunătățește în fiecare zi, ceea ce face ca personalizarea să devină o necesitate, mai ales în cazul experiențelor de comerț electronic ale clienților. Localizarea este un segment al sectorului de personalizare și acesta vizează îmbunătățirea experienței clienților. Există și alte tendințe digitale care afectează comerțul electronic și pe care este bine să le aveți în vedere. Printre acestea se numără factori precum optimizarea pentru mobil, conținutul interactiv și video și experiența utilizatorului.