Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa creezi pagini de categorii captivante?

Cum sa creezi pagini de categorii captivante?

mai 7, 2015

Paginile categoriilor de produse sunt, in general, de forma unei liste. Spre deosebire de pagina „Acasa” si paginile produselor, care includ imagini si elementele grafice bine alese, pagina de categorii poate parea plictisitoare pentru vizitatori. Insa, folosind unele trucuri sugerate de specialisti, pagina de categorii a magazinului tau online poate deveni un instrument puternic in cresterea numarului vanzarilor inregistrate in magazinul tau online.

Adauga informatii suplimentare produselor
Cu cat descrierea categoriei este mai complexa, cu atat vizitatorul va fi mai interesat de produsele care fac parte din acea categorie. O posibilitate de luat in calcul este afisarea informatiilor precum dimensiuni sau culori disponibile doar atunci cand vizitatorul se situeaza cu mouse-ul pe imaginea unui produs.

Afisarea mai multor imagini in acelasi timp
Crearea unor imagini dinamice ale produselor in pagina de categorii poate fi o solutie care starneste interesul vizitatorilor. Adaugand o imagine care se schimba atunci cand pui mouse-ul pe ea, il ajuta pe vizitator sa vada produsul din mai multe unghiuri fara sa fie nevoit sa dea scroll sau sa deschida o intreaga galerie foto.

Afisarea review-urilor produselor
Afisarea review-urilor produselor in pagina de categorii este un element care ajuta la formarea unei opinii despre un produs anume, cu conditia ca acestea sa fie reale. Nu incerca sa ascunzi review-urile negative, potentialii clienti trebuie sa stie inca de la inceput care sunt plusurile si care sunt minusurile unui produs.

Buton call-to-action
Una dintre cele mai utilizate si eficiente modalitati de a include un buton de call-to-action este ca acesta sa fie vizibil atunci cand vizitatorul se situeaza cu mouse-ul pe imaginea produsului. Butonul de call-to-action poate fi de genul „vizualizeaza” sau „cumpara”.

Cumpara intreaga tinuta
In cazul magazinelor online de imbracaminte si incaltaminte, pentru ascoate in evidenta un anumit articol vestimentar este prezentata o intreaga tinuta. Incorporeaza un buton de tipul „cumpara tinuta” care sa afiseze toate articolele care intregesc acea tinuta.

Cum sa optimizezi politica de returnare a produselor?
Cum sa alegi modalitatea de plata pentru un magazin online?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.