Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa optimizezi politica de returnare a produselor?

Cum sa optimizezi politica de returnare a produselor?

mai 5, 2015

Returnarea unui produs este o parte componenta a vanzarii online. Procesul de returnare a produselor poate influenta clientii din mai multe puncte de vedere si anume daca vor mai reveni pe site-ul tau sau daca vor recomanda magazinul tau online prietenilor. O politica de retunare a produselor bine pusa la punct inspira incredere, le demonstreaza clientilor ca pui pret pe parerile acestor si incerci sa imbunatatesti atat serviciile, cat si produsele pentru a le oferi o experienta de cumparare cat mai placuta.

Studiile arata ca pentru 68% dintre cumparatorii online este esential ca politica de returnare a unui produs sa fie clara si usor de inteles. In anul 2013, peste 60% dintre comenzile online au fost returnate din diverse motive: produse defecte, ambalaj deteriorat, produsul nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor clientului sau nu a respectat dimensiunile prezentate in descrierea produsului.

Sfaturi pentru o optimizare corecta a procesului de returnare a produselor:

1. Creaza o politica de returnare clara si usor de inteles
Clientul trebuie sa inteleaga rapid cum poate returna un produs si care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca. Cu cat aceste aspecte sunt mai clare, cu atat clientului ii va fi mai usor sa selecteze aspectele care se potrivesc situatiei acestuia si motivelor pentru care doreste sa returneze produsul.

2. Politica de returnare trebuie sa fie usor de gasit pe site
Indiferent de pagina pe care se afla un vizitator pe site-ul tau, acesta trebuie sa poata accesa rapid politica de returnare. Majoritatea antreprenorilor online plaseaza aceste informatii in partea de jos a site-ului.

3. Perioada de timp in care produsul poate fi returnat
Magazinele online stabilesc, in general, o perioada de timp in care produsul poate fi returnat. De cele mai multe ori aceasta este de 30 de zile, insa atunci cand stabilesti termenul limita de returnare a produselor, ia in considerarea faptul ca produsul ar putea fi defect si de cat timp au nevoie angajatii pentru a-l testa si repara.

4.  Specifica cine va suporta costul transportului 
Majoritatea clientilor iti doresc ca taxa transportului sa fie suportata de companie, insa costurile pot fi prea mari. Este esential sa specifici foarte clar cine va suporta aceste costuri.

Politica de returnare a produselor trebuie privita ca fiind o modalitate de a castiga increderea clientilor in produsele pe care le comercializezi in magazinul tau online. Felul in care decurge returnarea unui produs ii poate influenta in ceea ce priveste comandarea altor produsele din magazinul tau

Cum sa scrii un plan de marketing?
Cum sa creezi pagini de categorii captivante?

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.