Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Trucuri pentru a transforma vizitatorii in clienti

Trucuri pentru a transforma vizitatorii in clienti

februarie 11, 2015

Traficul pe site-ul sau magazinul tau online este important, dar cel mai mult conteaza calitatea, cine sunt persoanele care ajung sa iti viziteze magazinul online si nu cantitatea acestora. Cu alte cuvinte, situatia ideala este ca acestia, de la simpli vizitatori sa se transforme in cumparatori. Aceasta schimbare nu se face peste noapte, ci trebuie sa iti cunosti foate bine publicul tinta si sa realizezi strategii complexe de marketing care sa ii determine sa aiba incredere in compania si produsele tale. Odata ce le-ai dovedit ca esti un partener de incredere si ca le poti oferi produsele pe care acestia si le doresc, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a transforma vizitatorii in clienti sunt:

Cunoasterea publicului tinta – pentru a-i determina pe vizitatori sa cumpere produsele tale, trebuie sa stii exact ce isi doresc acestia. Acesta este elementul cheie in dezvoltarea magazinului tau online. Odata stabilit ceea ce isi doreste publicul tau tinta, iti va fi mult mai usor sa le oferi exact acele produse de care au nevoie. In plus, asigura-te ca le oferi cat mai multe detalii despre fiecare produs, categorie sau subcategorie de produs, de la descrieri pana la articole pe blog care i-ar putea ajuta sa utilizeze eficient sau intr-un md creativ produsul.

Viteza – indiferent de numarul paginilor, produselor, categoriilor sau subcategoriilor magazinului tau online, viteza de incarcare nu ar trebui sa fie o problema. Oamenii au evoluat odata cu internetul si mediul online si nu se mai multumesc cu putin. Pentru a-i determina pe clienti sa achizitioneze in continuare produsele tale, trebuie sa aduci permanent imbunatatiri functionalitatii site-ului si sa ii surpinzi de fiecare data cu ceva nou. Sunt atat de multe magazine online, incat este putin probabil ca produsul tau sa nu poata fi cumparat de pe un alt magazin online, iar atunci cand clientul are atat de multe optiuni, o va alege pe cea mai potrivita atat din punct de vedere al produsului in sine, cat si al intregii experiente de navigare.

Indeamna la actiune  – pentru a actiona asa cum iti doresti este important sa le atragi atentia clientilor asupra acestui aspect. Butoanele de tipul “call-to-action” provoaca un raspuns imediat in randul vizitatorilor site-ului si se evidentiaza prin formulari de tipul “click aici”, “afla mai multe”, “suna acum”, “aplica pentru…”, “cumpara acum”. Fiecare pagina a site-ului trebuie sa indemne la actiune, fie ca este vorba de achizitionarea unui produs sau serviciu, contactarea companiei, inregistrarea pentru newsletter sau urmarirea paginilor din social media.

Prezinta cat mai clar oferta – fiecare pagina a site-ului tau trebuie sa contina elementele care diferentiaza produsele tale de cele ale competitiei. Daca vinzi un produs complex la un pret destul de mare, trebuie subliniate atat elementele componente ale acestuia, cat si modalitati de utilizare. Detaliile despre produs au rolul de a ajuta cumparatorul sa se familiarizeze cu produsul, dar in acelasi timp vei deveni credibil si vei fi catalogat ca un specialist in domeniul tau de activitate.

Trimite email-uri pentru cosurile de cumparaturi abandonate – astfel de email-uri au rolul de a aminti clientilor ca nu au finalizat comanda. Se poate intampla ca un cos de cumparaturi sa fie abandonat fara voia clientului, atunci cand site-ul nu a mai fost disponibil, a intervenit o pana de curent, a picat internetul sau pentru ca procesul de inregistrare a comenzii este prea complicat. Indiferent care ar fi motivul pentru care clientul nu a finalizat comanda, un email care il informeaza acest lucru este intotdeauna binevenit.

Trucuri de marketing pentru dezvoltarea magazinului tau online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2025.