Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Metode eficiente de promovare a unui produs

Metode eficiente de promovare a unui produs

decembrie 7, 2015

Obiectivul prinicipal al unei afaceri, indiferent ca este online sau offline este de a inregistra cat mai multe vanzari. Insa pentru a indeplini acest obiectiv, trebuie sa promovezi produsele intr-un mod eficient. Desi pare simplu, acest proces este complex si implica atat timp, cat si bani. Felul in care promovezi un produs are o putere foarte mare asupra numarului de comenzi pe care le inregistrezi, de aceea ar trebui sa recurgi la cat mai multe tehnici si canale de promovare. In acest fel, mesajul tau va ajunge la publicul tinta. Fie ca ai un magazin online proaspat scos din “cutie” sau esti prezent in mediul online de o buna perioada de timp este intotdeauna o idee buna sa gasesti si sa utilizezi modalitati noi de promovare.

1. Planificarea si optimizarea strategiei de promovare
Pentru o campanie de promovare reusita trebuie sa iti cunosti foarte bine publicul tinta. Cine sunt clientii vizati? Ce interese au? De unde provin? Care este comportamentul lor online? Cat ar fi dispusi sa cheltuie pe un produs? Daca ai clarificat toate aceste aspecte inca de la inceut, iti va fi mult mai usor sa planifici celelalte elemente componente ale campaniei.

2. Gaseste elementele prin care produsul tau se diferentiaza de cel al concurentei
Analizeaza fiecare aspect, de la functionalitati, pana la forma, culoare sau pret. Pentru a cumpara un produs, clientul vrea sa se asigure ca face cea mai buna alegere. Daca gaseste doua produse la fel in doua magazine online diferite, va continua cautarea pana va gasi un al treilea produs care ii ofera un beneficiu in plus.

3. E-mail marketing
Pe langa motoarele de cautare, e-mail-ul este urmatorul instrument care ii determina pe clienti sa achizitioneze un produs. O campanie de email marketing este mai rapida si , in unele cazuri, si mai eficienta. Nu te speria, asta nu inseamna ca trebuie sa stai sa scrii email-uri toata ziua. Poti seta o campanie care trimite automat un anumit email noilor abonati la newsletter, clientilor care au abandonat cosul de cumparaturi sau clientilor fideli pentru a le trimite un cupon de reducere.

4. Social Media
Retelele de socializare nu trebuie sa lipseasca din strategia de promovare a unei companii. Fie ca alegi Facebook, Twitter sau Pinterest trebuie sa realizezi o strategie separata de promovare pentru fiecare in parte. Daca alegi Facebook poti alege Facebook Custom Audiences care iti permite sa selectezi persoanele carora vrei sa le fie afisat anuntul tau, in functie de mai multe criterii (varsta, sex, localitate etc.).

Pe Twitter, nu uita sa incluzi un buton “Cumpara ” care le permite utilizatorilor sa achizitioneze produsele pe care si le doresc. Cu aceasta optiune , fiecare produs va avea un astfel de buton atunci cand este distribuit pe Twitter.

Pinterest ese o alta retea de socializare de luat in calcul. Poti programa o postare sa fie vizibila atunci cand numarul utilizatorilor care sunt online este mare sau poti optimiza cuvintele cheie si imaginile pentru a capta atentia utilizatorilor.

Cum sa integrezi Snapchat in strategia de marketing a brandului?
Trenduri in online marketing de care sa tii cont in 2016

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2023.