Dupa ce un vizitator a ajung pe site-ul tau, pagina de produs este cea care il convinge sa cumpere produsul sau sa paraseasca site-ul. Cu toate acestea, majoritatea antreprenorilor isi concentreaza atentia asupra altor elemente ale magazinului online, precum pagina de checkout sau pagina de contact. Rolul paginii de produs este de a castiga increderea clientului in ceea ce priveste brand-ul si produsele tale, de aceea aceasta trebuie sa contina cat mai multe informatii despre produs, atat din punct de vedere al specificatiilor, cat si al beneficiilor pe care le ofera utilizatorului. Iata care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le iei in calcul atunci cand optimizezi pagina de produs:
Imagini
Asa cum era de asteptat, imaginile sunt extrem de importante. Si nu numai din punct de vedere al calitatii acestora, ci si al numarului de imagini si al dimensiunii acestora. Cea mai buna modalitate este sa angajezi un fotograf profesionist. Acesta stie exact care sunt elementele care trebuie scoase in evidenta si cel mai important, cum pot fi acestea evidentiate. Imaginile trebuie sa surprinda produsul din diferite unghiuri si sa aiba optiunea de zoom. Astfel, clientul va putea analiza chiar si cel mai mic detaliu al produsului.
Adauga un chat live
Prin intermediul unui chat live le poti oferi raspuns rapid clientilor si ii poti ajuta in procesul de cumparare. De cele mai multe ori, trimiterea unui email necesita timp, iar pana primesti raspunsul dorit, este posibil ca potentialul tau client sa fii ales deja o companie concurenta. Chiar daca un client nu utilizeaza chat-ul live, acesta ii ofera siguranta stiind ca poate lua legatura in orice moment cu un specialist, care ii raspunde rapid la toate intrebarile sale.
Incurajeaza clientilor sa lase un review la produs
Atunci cand un utilizator ajunge pentru prima data pe pagina unui produs din magazinul tau online este sceptic in ceea ce priveste calitatea produsului. De cele mai multe ori, clientii existenti te pot ajuta sa castigi increderea potentialilor clienti prin adaugarea unui comentariu sau prin evaluarea unui produs pe o scara de la 1 la 5. Astfel, le demonstrezi clientilor ca nu ai nimic de ascuns si le oferi posibilitatea de a afla parerea sincera a persoanelor care au incercat deja acel produs.
Include butoane call-to-action
Butoanele call-to-action trebuie sa iasa in evidenta atunci cand un vizitator ajunge pe pagina produsului. Acesta trebuie sa fie suficient de mare incat sa nu fie trecut cu vederea si sa aiba o culoare puternica.