Cloudshop

Realizare magazine online | WooCommerce | Wordpress
  • Start
    • Despre Noi
    • Avantaje
    • Intrebari Frecvente
  • Pachete eCommerce
    • Oferta noastra
    • Demo Gratuit
  • Servicii
    • Administrare magazine online
    • SEO – Optimizare motoare cautare
    • Marketing Online
    • Audit & Consultanta
    • Copywriting & Content Marketing
  • Blog
  • Contact
    • Suport Tehnic 24 x 24
Home
/
Blog
/
Cum sa scrii un plan de afaceri eficient?

Cum sa scrii un plan de afaceri eficient?

ianuarie 20, 2016

Fara un plan de afaceri este aproape imposibil sa convingi investitorii si actionarii ca afacerea ta este credibila si ca vei utiliza cu grija banii pe care ii investesc. Insa ideea de a crea un plan de afaceri ii sperie pe majoritatea oamenilor de afaceri si evita acest pas decisiv pentru viitorul afacerii. Mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa scrii un plan de afaceri daca vrei ca magazinul tau online sa se dezvolte. Un plan de afaceri trebuie sa aiba o abordare interesanta si clara pentru a putea aplica pentru finantare sau pentru un imprumut bancar. De asemenea, inca de la inceput, planul de afaceri trebuie sa includa de ce ai un avantaj competitiv in domeniul tau de activitate, deoarece este foarte important ca investitorul sa stie care sunt criteriile pe care te bazezi ca afacerea va avea succes.

Ce trebuie sa contina un plan de afaceri eficient?

Sumar – o prezentare generala despre cele mai importante puncte care vor fi dezbatute in continuare.

Prezentarea generala a firmei 
Produse si servicii – ce produse/servicii vinzi si care este publicul tinta.
Misiune, viziune, valori – care este rolul afacerii in domeniul in care activeaza? Care sunt lucrurile pe care isi propune sa aduca in plus clientilor fara de ceea ce ofera deja concurenta?
Obiective – include atat obiective pe termen scurt, cat si obiective pe termen lung.
Suma – care este suma de care ai nevoie si cum vei folosi banii?
Informatii legale – Cine detine firma? Ce procent detine fiecare actionar? Cati bani au fost investiti pana in prezent si in ce au fost investiti acei bani?
Structura organizationala – cati angajati are firma in prezent, in cate departamente este impartita, cine conduce fiecare departament, cati angajati are fiecare departament, care sunt responsabilitatile fiecarui angajat?

Domeniul de activitate
Care este clientul ideal? In ce segment de piata se incadreaza acesta?
Care sunt tendintele in domeniu?
O lista cu concurenta – cine sunt cei mai mari concurenti? Care sunt punctele forte si punctele slabe ale acestora? Ce beneficii ofera clientilor?

Analiza SWOT
Analizeaza cu atentie fiecare element al afacerii tale si stabileste care sunt punctele tale forte, punctele slabe, oportunitatile si amenintarile. Desi este mult mai usor sa dezvolti partea pozitiva a afacerii, include cel putin un paragraf in care explici cum vei transforma punctele slabe in puncte forte si amenintarile in oportunitati. Analizeaza cu atentie fiecare element al afacerii tale si stabileste care sunt punctele forte, punctele slabe, oportunitatile si amenintarile. Desi este mult mai usor sa dezvolti partea pozitiva a afacerii, aceasta analiza te va ajuta sa iti intelegi mai bine afacerea. Include cel putin un paragraf in care explici cum vei transforma punctele slabe in puncte forte si amenintarile in oportunitati.

Management financiar
Informatii despre investitiile realizate, costuri de productie, costuri de marketing, datorii, inventar, costuri de personal, costuri administartive.

Desi sunt multe informatii pe care trebuie sa le incluzi in planul de afaceri, lungimea totala a acestuia sa fie in jur de 20-25 de pagini. Structureaza informatiile astfel incat sa se incadreze in aceasta limita.

Modalitati eficiente sa cresti veniturile in perioada sarbatorilor
Importanta analizei SWOT in dezvoltarea magazinului online

Related Posts

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018

    Domeniul e-commerce se îndreaptă cu pași repezi către noi modalități prin care pot fi valorificați
    mai multe detalii
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online

    Marketingul este procesul social fundamental care evolueaza intr-o societate pentru a facilita rezolvarea eficienta a
    mai multe detalii
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog

    Continutul este una dintre cele mai importante parti componente ale procesului de SEO  pentru orice
    mai multe detalii
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online

    Platformele online de tipul Amazon sau eBay sunt un bun inceput pentru a invata ce
    mai multe detalii

Articole recente

  • Cele mai noi trenduri e-commerce in 2018
  • Principii esentiale in promovarea unui magazin online
  • 3 motive pentru care fiecare magazin online trebuie sa aiba un blog
  • 4 motive pentru care sa iti dezvolti propriul magazin online
  • Cum poti creste numarul clientilor cu ajutorul unui chat live?

NE GASITI SI PE FACEBOOK:

  • Facebook

Despre Noi

CloudShop este serviciul dedicat magazinelor online oferit de Dow Media. Din 2004, am invatat continuu si am investit in instrumente tehnologice de ultima generatie pentru a propune clientilor cele mai bune solutii de e-commerce, care pot fi personalizate in functie de nevoile specifice ale fiecarui magazin online.

Avantaje

CloudShop ofera clientilor o serie de beneficii, dintre care amintim: - monitorizarea eficienta a proiectelor; - acces rapid in orice moment, de pe orice dispozitiv; - cresterea performantelor; - siguranta sporita a datelor; - optiuni avansate de personalizare a magazinului online; - suport tehnic rapid.

Servicii complete

Oferim solutii complexe de administrare a intregului magazinului online, a catalogului de produse, servicii SEO sau de marketing astfel incat fiecare client sa isi dezvolte rapid afacerea si sa obtina rapid rezultatele dorite.
Cloudshop © 2023.